Przejdź do wersji zoptymalizowanej dla osób niewidzących i słabowidzących
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do menu górnego
Przejdź do treści głównej
Przejdź do menu prawego
Przejdź do mapy serwisu
Przejdź do stopki
Polska wersja językowa Czeska wersja językowa Angielska wersja językowa Niemiecka wersja językowa

Godziny otwarcia urzędu

pn., śr., czw. - 7:30 do 15:30
wt. - 7:30 do 16:00
pt. - 7:30 do 15:00

Dane urzędu

Gmina Złoty Stok
Rynek 22, 57-250 Złoty Stok
tel.: +48.748164164
email: um@zlotystok.pl
NIP: 887-16-35-183
 
Wydrukuj stronę Poleć znajomemu
x

Zapraszam do obejrzenia strony Rozkład jazdy autobusów - Strona internetowa Urzędu Gminy w Złotym Stoku.

 

Pobierz PDF

Rozkład jazdy autobusów

 

UWAGA!

Od 1 kwietnia 2025 r. obowiązuje zmiana rozkładu jazdy autobusów Złotostockiej Komunikacji Autobusowej organizowanej w ramach Komunikacji Ziemi Ząbkowickiej (KZZ).

Zmiany podyktowane są zgłaszanymi przez mieszkańców potrzebami.

 

Istotne zmiany:

- dzieci z Płonicy rano będą jechać linią szkolną s10

- młodzież rano do Ząbkowic Śl. będzie wyjeżdżać o 7.06 z przystanku w Złotym Stoku a powrót z Ząbkowic będzie o 15.00 (tak aby zabrać jednocześnie po 6 i 7 lekcji)

- dostosowanie dojazdu dla podróżujących PKP.

 

Link do aktualnego rozkładu jazdy:

http://daniel-autokary.pl/kzz/rozklad-jazdy-kkz

UM Złoty Stok
  • arimr
  • CEIDG
  • Dolny Śląsk
  • Lasy Państwowe
  • Obywatel
  • Straż Pożarna
  • Urząd Pracy
  • Wfosigw
  • Ząbkowice powiat

Dane kontaktowe

Gmina Złoty Stok, Rynek 22, 57-250 Złoty Stok, woj. dolnośląskie
tel.: +48.748164164, email: um@zlotystok.pl
NIP: 887-16-35-183
/UM_ZLOTY_STOK/SkrytkaESP
AE:PL-28657-20806-HSHFG-27

Media Społecznościowe

projekt i hosting: INTERmedi@ zarządzane przez: CMS - SPI
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.